goudmijn / 16-8-2016 - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu goudmijn / 16-8-2016 - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu

goudmijn / 16-8-2016

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Augustus 2016 | Australië, Ballarat

Ff stop koffie met apple pie (soort appel flap. Heel heet) en kids drinken en ff spelen bij MC
Zo nog een uurtje in de auto en dan zijn we er het gold museum en souverein hill in ballarat.
En we zijn geariveerd als eerste naar het belangrijkste het goud museum,
Waar je veel gold nuggets ( klompen goud) en munten kunt zien,,,ja echte goud klompen daarna souverein hill.
De city van het jaar 1850 is nagebouwd
Een complete goud zoekers dorp.
Een bezoek aan de goud mijn(dus diep de grond in zo ruim 25meter)en heeft siem (dit is siem zun ding echt gaafff) en de rest van de familie weer leerzame momenten opgeleverd en nu een lange weg terug naar huis.
Wel even een ritje langs de chikken. Na eten koen lekker houtzagen. Siem frotten. Onder tussen wezen doechen en stondt naast kozijn me haar te föhnen ,,,zat groot zwart lang beest zo 5cm iewww ik kon hard lopen na oom. Die kwam en jaagde het na beneden (dus toen begon te bewegen werdt nog langer 6/7cm bbrr) ben normaal nie bang maar was heel normaal kakerlak heb verder geen gezien boehh. Snel aangekleed en bij kachel gaan zitten. Goede avond verder

• 18 Augustus 2016 - 10:38

Natascha:

Ooohja...echt siem zn ding !!Wat cool zeg siem... ik mis jullie wel hoor ...klinkt allemaal zo gaaf !! Wel terug komen hoor ;) ....Xxx

Familie

Een gezin gaat verre reis maken. Papa,mama en 2 zoon,s van 7en 9 jaar. De 3 hondjes gaan gezellig logeren in dierenhotel.(smile) Ze hebben al geoefend en ging keigoed(dus dat zit goed) Dan Gaan wij van start in sydney dan over na Melbourne. En de rest volgd

Actief sinds 25 Juli 2016