12 apostels/ londen bridge/ bleu lake / 18-8-2016 - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu 12 apostels/ londen bridge/ bleu lake / 18-8-2016 - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu

12 apostels/ londen bridge/ bleu lake / 18-8-2016

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Augustus 2016 | Australië, Mount Gambier

18-06-2016
Goedemorgen vijf uur de wekker pfffff
Vroeg hoor voor een vakantie maar vandaag staat er een lange grote trip op het progamma van ongeveer 1200 km
Eerst maar een goed ontbijt en dan opweg naar de great ocean road
Voor een bezoek aan tal van bezienswaardigheden.
Om 8.00 zijn we eindelijk geariveerd ophet begin punt en waar we rond het middag uur ff een stop houden in de forest wood
Na zon 150 km door het bos te hebben gereden komen we aanbij de twelve apostels twaalf aparte rotsen in zee
En een uurtje verder bij de londen bridge een natuurlijke brug in zee.
Pffff op de helft en nu weer een lange zit op weg naar portland waar we ook een stop houden om de verste en lekkerste milkchake tegaan eten van hier en lekker dat die was
We gaan nog verder nu op weg naar south-australie naar het bleu lake
Dat is een oude vulkaan
Wat apart was om te zien.
Zo nu begint de lange weg terug maar onderweg nog een happje eten en een sightseen tour door melbourne by night
Met de auto onverwacht omdat we de afslag misten haha
En nu is het weer 23.30uur en thuis zo in bed gasn slapen weltrusten

• 18 Augustus 2016 - 21:57

Mariet & Martin:

Wat 'n mooi en leuk reisverslag van jullie.
    Geniet nog van de komende dagen.
    Groetjes voor Siem en Koen , natuurlijk ook voor Marcel & Janine.
    Groetjes uit Meijel tot dan doeii.

Familie

Een gezin gaat verre reis maken. Papa,mama en 2 zoon,s van 7en 9 jaar. De 3 hondjes gaan gezellig logeren in dierenhotel.(smile) Ze hebben al geoefend en ging keigoed(dus dat zit goed) Dan Gaan wij van start in sydney dan over na Melbourne. En de rest volgd

Actief sinds 25 Juli 2016