philp-iland/James kookhouse / 13-8-2016 - Reisverslag uit Endeavour Hills, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu philp-iland/James kookhouse / 13-8-2016 - Reisverslag uit Endeavour Hills, Australië van Familie Bree - WaarBenJij.nu

philp-iland/James kookhouse / 13-8-2016

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Augustus 2016 | Australië, Endeavour Hills

Even naar het centrum en dan met onze mooie geleende auto opweg
Genietend van het mooie uitzicht en lange brede weg naar
de pinguin safari naar "phillip-iland"
En de nobbies ( zee honden leeuwen).
Zo de puinguins hebben we gezien zo uit de zee naar het hok alleen geen, foto's was verboden. maar we zijn en blijven het proberen.maar er is er eentje( gelukt 1 foto).
En nu toch weer terug even aanleggen bij de italiaan, eten was lekkerrrr..
Zo en nu weer verder met de auto, maar nu breekt het slot en moet de bijrijder de deur vast houden oja het was maar 100km dat hij de deur vast moest houden maar nu we zijn geariveerd bij ons slaap adres. met complete auto en alle inzittende.
Nou even douchen en wat tv kijken en ja heerlijk houtkachteltje aan.goedenavond dus.
En morgen weer een dag.

Familie

Een gezin gaat verre reis maken. Papa,mama en 2 zoon,s van 7en 9 jaar. De 3 hondjes gaan gezellig logeren in dierenhotel.(smile) Ze hebben al geoefend en ging keigoed(dus dat zit goed) Dan Gaan wij van start in sydney dan over na Melbourne. En de rest volgd

Actief sinds 25 Juli 2016